همه چیز در مورد قرص لوراتادین چیست

همه چیز در مورد قرص لوراتادین چیست در سایت علم سرا

,قرص لوراتادین چیست,قرص لوراتادین برای چیست,قرص لوراتادین 10 چیست,عوارض قرص لوراتادین چیست,قرص لوراتادین برای درمان چیست,قرص Loratadine چیست,قرص لوراتادین برا چیست,قرص لوراتادین ۱۰ چیست,قرص لوراتادین برایه چیست,موارد مصرف قرص لوراتادین چیست,قرص لوراتادین 10 برای چیست,مصرف قرص لوراتادین برای چیست,قرص لوراتادین برای چیست

 قرص لوراتادین چیست , قرص لوراتادین برای چیست , قرص لوراتادین 10 چیست

علم سرا >>> پزشکی >>> دارو >>> در این مطلب توضیحاتی در مورد قرص لوراتادین چیست در سایت علم سرا برایتان تهیه کرده ایم

همه چیز در مورد قرص لوراتادین چیست

قرص لوراتادین , لوراتادین , لوراتادین یا سیتریزین , لوراتادین 10 چیست

شاید شما هم تاکنون اسم قرص لوراتادین به گوشتان خورده باشد ولی ندانید این قرص به چه کاری می آید و قرص لورتادین چیست.اصولا همه نام داروها را شنیده ایم از استامینوفن گرفته تا آزیترومایسین و پماد تتراسایکلین و شربت کتوتیفن و شربت لاکتولوز.اما بهتر است با خواص و کاربرد این داروها آشنا شویم.

همه چیز در مورد قرص لوراتادین چیست

قرص لوراتادین , لوراتادین , لوراتادین یا سیتریزین , لوراتادین 10 چیست

قرص لوراتادین

قرص لوراتادین یک داروی ضد حساسیت است و به شما تاکید می کنیم فقط در مواردی که پزشک برای شما تجویز کرده از آن استفاده کنید .  قرص لوراتادین دارویی آنتی هیستامین فاقد اثرات خواب آور می باشد که در درمان یا کاهش نشانه های حالات آلرژیک استفاده می گردد.این نکته را یادآوری میکنیم که قبل از مصرف قرص لوراتادین در موارد ذیل با پزشک خود مشورت نمایید. درصورت ابتلا به هرنوع بیماری به خصوص نارسایی های کبدی، بزرگی پروستات، گلوکوم، سابقه آریتمی قلبی و کاهش پتاسیم خون. سابقه حساسیت به لوراتادین یا داروهای دیگر، همچنین حساسیت به مواد دیگر از قبیل غذاها و رنگها . در صورت مصرف هر نوع داروی دیگر. درصورت بارداری و شیردهی.