ترشتگن

ترشتنگن قهرمان من

ترشتگن

ترشتنگن قهرمان من

درد در جلوی پای

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۴۳ ب.ظ

درد در جلوی پای

شکاف سینه، درد جلو و عقب در جلو و عقب پا است. این بیماری بیشتر در ورزشکاران دیده می شود که بیش از حد زیاد هستند. این نیز نامیده می شود سندرم استرس استریل Medial. دو استخوان به نام درشت یا تیبیا و کاه و یا فیبر نازک وجود دارد. استخوان شین همان استخوان تیبیا یا تیبیا است. آنها به دو استخوان پاها از عضلات متصل می شوند که کارشان حرکت دادن مچ پا و انگشتان پا است. دو عضله اصلی عضله تیبالیال قدامی و عضله پشتی تیبالیال، عضله تیبالیال است. عضلات تیبالیال به جلوی شکم تابیده می شوند و تاندون را به سمت پایین حرکت می دهند و با عقب روی پای خود باعث می شود که پا به سمت بالا حرکت کند. عضله تیبال خلفی به پشت شکم تاندایی متصل می شود و تمایل دارد زیر پای پا پای خود بایستد و باعث می شود که پا به پایین و در داخل خم شود.
درد در جلوی پای

درد زانو که به صورت پزشکی تزریق می شود به عنوان یک سندرم فشار شفت میانه فشار، به درد که در پایه های پایه ساق پا و ساعد اتفاق می افتد اشاره دارد. این اختلال دارای شرایط التهابی در اندام فوقانی است. این درد در فعالیت های شدید مانند ورزش وجود دارد. توقف ها و حرکت هایی وجود دارد که شامل اسکواش، تنیس و بسکتبال هستند. بسیاری از کارها بر روی سطوح سخت نیز ممکن است باعث درد بعد از عمل شوند. علت درد در پای پا به شرح زیر است: 1. ایجاد فشار زیادی بر پایه پای 2. درد در عضلات و عضلات پا درد درد ابتدا ایجاد می شود وقتی فعالیت بدنی انجام می شود و سپس کاهش یافته و دوباره باز شد در بعضی موارد ممکن است درد در طول ورزش با طول عمر ایجاد شود. در بعضی موارد، درد استخوان گوساله به تدریج شدید می شود، که باعث می شود فرد برای انجام فعالیت دشوار باشد. یکی از مشکلات اساسی که در حال وقوع است، در صورت درد در کسانی که درد در معده و پا دارند، در حال اجرا است. آغاز این درد، آسیب به پاها و بافت های اطراف آن را نشان می دهد. فشار روی مچ پا باعث افزایش شدت آسیب و ثبات درد می شود. گینا، یکی از قهرمانان دو تیم پس از قهرمانی در سال 2009، 8 پا در پشت یخ نهر خود در یک حوله گشت.
درد پشت پشت

شین اسپلینت درد در جلوی و جانبی داخلی سینه است و با فعالیت شدید جسمانی و ورزش شدید همراه است. پس از فعالیت فیزیکی شدید، تاندون، عضله و پروستوم (یک انحنای نازک روی استخوان) ملتهب می شوند و این التهاب موجب درد می شود. وجود پوسیدگی صاف یا سایر تغییرات در پای پا باعث ایجاد زمینه برای بیماری می شود. این وضعیت در دوچرخهسواران و کسانی که در فعالیت شدید نظامی فعالیت دارند، بیشتر مشهود است.
درد استخوان در مچ پا

درد شکم درد ناشی از ناراحتی مشترک است که ممکن است بعد از عمل روزانه یا فعالیت بدنی دیگر رخ دهد. علت این درد در پا می تواند التهاب و تحریک عضلانی به علت استفاده بیش از حد از آنها، "شکستگی فشرده سازی"، شکستگی های کوچک در پایین استخوان های پا به علت فشار روی آنها، "پای صاف" و "پایین تر" پایه این یک عارضه بسیار رایج است. دونده ها ممکن است از افزایش فعالیت بدنی یا تغییر در سطح آن که رانندگی می کنند رنج ببرد - به عنوان مثال، در حال اجرا بر روی آسفالت به جای سطح زمین.

  • محسن مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی